Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@13:27:25 GMT

حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۳۶۷

حریف استقلال رسماً از لیگ قهرمانان کنار رفت

دپارتمان کووید 19 کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خودداری تیم الوحده امارات از سفر به کشور قطر، جایی که قرار است ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آن به صورت متمرکز برگزار شود را به منزله انصراف این تیم از حضور در این رقابت‌ها قلمداد کرد.

طبق اعلام این کمیته نتایج بازی‌های قبلی تیم الوحده که یکی از رقبای تیم فوتبال استقلال در گروه A بوده، ملغی محسوب شده و هیچ یک از امتیازات و گل‌هایی که این تیم در بازی‌‌های قبلی‌اش داشته در تعیین رده‌بندی سایر تیم‌های گروه اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پروتکل‌های عملیاتی مربوط به برگزاری مسابقات AFC در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌ها ملزم بودند که حداقل 4 روز پیش از انجام اولین بازی‌‌شان در لیگ قهرمانان آسیا در قطر حضور پیدا کنند اما باشگاه الوحده پیش‌تر از این اعلام کرده بود که به دلیل مثبت شدن تست تعدادی از بازیکنان این تیم، نمی‌تواند به قطر سفر کند. AFC هم اکنون عدم حضور الوحده را به صورت رسمی تأیید کرده است.

الوحده پیش از این دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بود که در بازی نخست در خانه تیم الشرطه عراق با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در بازی دوم در خانه مقابل الاهلی عربستان یک - یک مساوی کرده بود. بازی بعدی این تیم مقابل استقلال بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: الوحده لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا