Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@14:47:15 GMT

میلاد فراهانی به تیم شهرخودرو پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۴۵۵

میلاد فراهانی به تیم شهرخودرو پیوست

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد یک دروازه بان جدید به خدمت گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام باشگاه شهرخودرو میلاد فراهانی دروازه بان سابق تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم شهرخودرو پیوست. فراهانی سابقه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان، نفت تهران و پدیده مشهد را هم دارد. در حال حاضر سیدمهدی رحمتی دروازه بان اصلی تیم شهرخودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این تیم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای شرکت در این مسابقات در کشور قطر حضور دارد. خریدهای جدید شهرخودرو امکان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. منبع: مهر انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو دروازبان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول