Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@23:27:07 GMT

دورتموند از حفظ جیدون سانچو مطمئن است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۵۷۱

دورتموند مطمئن است که با وجود علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو، می تواند او را در ترکیبش حفظ کند. 

دورتموند از علاقه زیاد منچستریونایتد به جیدون سانچو، وینگر 20 ساله خود مطلع است اما می خواهد این ستاره انگلیسی را در ترکیب خود حفظ کند و در این امر موفق هم بوده است. حالا منچستریونایتد می خواهد به سراغ وینگر های دیگری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان پریشیچ و گرت بیل، گزینه های منچستریونایتد 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایمون استون از بی بی سی، دورتموند تا 10 آگوست به منچستریونایتد مهلت داده بود برای جذب سانچو پیشنهادش را ارائه دهد اما با توجه به نرسیدن پیشنهادی قابل قبول، میشائیل تسورک مدیر ورزشی دورتموند اعلام کرد که سانچو در این باشگاه ماندنی است. اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد حالا به دنبال یک وینگر دیگر است و منچستریونایتد گزینه های دیگری را دنبال می کند. گرت بیل و ایوان پریشیچ، دو بازیکن 31 ساله رئال مادرید و اینتر گزینه هایی کوتاه مدت هستند که نام آن ها پیرامون منچستریونایتد مطرح شده است. 

منچستریونایتد پول خرید سانچو را ندارد

دورتموند برای فروش سانچو، مبلغی بیش از 100 میلیون پوند می خواهد که پرداخت این رقم برای منچستریونایتد در حال حاضر ممکن نیست. منچستریونایتد بابت هر بازی بدون تماشاگر در اولدترافورد، 5 میلیون پوند ضرر کرده و به همین علت آن ها منابع مالی لازم برای جذب سانچو را ندارند. دورتموند حالا مطمئن است که می تواند سانچو را در ترکیب خود حفظ کند.

همچنین بخوانید:

میشائیل تسورک: جیدون سانچو فصل آینده برای دورتموند بازی می کند منچستریونایتد آماده جذب گزینه های جایگزین جیدون سانچو است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)

آنتونی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی