Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:34:13 GMT

هشدار شمخانی به سران خائن و سازشکار

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۵۸۵

هشدار شمخانی به سران خائن و سازشکار

شمخانی در دیدار المالکی با هشدار به سران خائن و سازشکاری که منافع جهان اسلام و آرمان فلسطین را قربانی امیال خود کرده‌اند، گفت: جهان اسلام هرگز اجازه تحقق طرح خائنانه‌ تسلط بر نیل تا فرات را نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، نوری المالکی رئیس جریان دولت قانون عراق و نخست وزیر اسبق این کشور که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای با وی گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش محسن رضایی به توافق بحرین و اسراییل

شمخانی در این دیدار با تبیین راهبرد تفرقه افکنانه و ناامن ساز آمریکا در منطقه، مهم ترین اولویت کشورها برای مقابله با این رویکرد را انسجام و وحدت داخلی و اشتراک مساعی بین کشورهای منطقه خواند.

*ضرورت هوشیاری و انسجام آحاد مردم عراق به ویژه احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های شیعی

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و پیشرفت عراق درصددند انتخابات آتی در این کشور را به محملی برای ایجاد اختلاف، درگیری و نهایتا ناامنی تبدیل کنند، بر ضرورت حفظ هوشیاری و انسجام آحاد مردم عراق به ویژه احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های شیعی تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به تلاش‌های همه جانبه آمریکا برای تضعیف کشورهای منطقه که با هدف حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و تسلط این رژیم جعلی بر کشورهای عربی و اسلامی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با طرح به اصطلاح صلح درصدد تحقق شعار تسلط بر نیل تا فرات است.

*هشدار به سران خائن و سازشکار

وی با هشدار به سران خائن و سازشکاری که منافع جهان اسلام،  آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف را قربانی امیال زودگذر و بقای کوتاه مدت خود کرده اند، گفت: جهان اسلام هرگز اجازه تحقق چنین طرح خطرناک و خائنانه‌ای را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: بحرین توافق با تل‌آویو را باعث امنیت خواند پشت صحنه توافق بحرین و اسراییل

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان گفت: تردید نداریم خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت و مجاهدت رهروان صدیق این شهیدان، ریشه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از منطقه برخواهد کند.

در ادامه این دیدار نوری المالکی طی سخنانی با تمجید از نقش ممتاز جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بر ضرورت اشتراک مساعی ایران و عراق در مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش انسجام در جهان اسلام و جلوگیری از اقداماتی که کیان و هویت کشورهای اسلامی را مخدوش می‌کند، خاطرنشان کرد: همانگونه که با وحدت و مقاومت سایه شوم تروریسم را از عراق و منطقه دور کردیم قادر خواهیم بود با تشریک مساعی کشورهای اسلامی تهدیداتی که قدس شریف و موجودیت فلسطین را هدف گرفته خنثی کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سردار حاج قاسم سلیمانی تروریسم تهران فلسطین رژیم صهیونیستی شورایعالی امنیت ملی مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی آمریکا قدس نوری المالکی علی شمخانی فرات جمهوری اسلامی عراق ایران مشرق سران خائن جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه

رئیس حزب حاکم گرجستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ایراکلی قریباشویلی، رئیس حزب حاکم گرجستان با محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین روند همکاری دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و مراودات مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین همچنین با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه