Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رسانه‌های کشور ایتالیا مدعی شده که مهاجم مورد نظر بارسایی‌ها در تیم فوتبال اینتر، با باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید برای عقد قراردادی 100 میلیون یورویی با لائوتارو مارتینس با باشگاه اینتر توافق و رقیب دیرینه خود بارسلونا را غافلگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا از بیش از یک سال پیش خواهان خرید مهاجم 23 ساله اینتر بود و با وجود تمایل خود او به رفتن به نوکمپ این جابه‌جایی محقق نشد، چرا که نراتزوری حاضر نبود بازیکنش را با رقمی کمتر از بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد او بفروشد.

در حالی که در روزهای اخیر خبرهای تازه‌ای درباره سفر نمایندگان لائوتارو مارتینس به بارسلونا برای آغاز دور جدید مذاکرات منتشر شده بود، اکنون شبکه اسپورت‌مدیاست ادعا کرده است که رئال مادرید برای خرید این بازیکن دست به کار شده و حتی توافق‌های اولیه هم حاصل شده است. براساس این ادعا پیشنهاد 100 میلیون یورویی رئال مادرید مورد پذیرش باشگاه ایتالیایی واقع شده است. در واقع این شبکه مدعی شده است که رئال مادرید 40 میلیون یورو از این رقم را با فرستادن اشرف حکیمی به اینتر در تابستان سال جاری پرداخته و با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو دیگر می‌تواند لائوتارو را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد جدید بارسلونا به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینس/ احتمال پیوستن سوارس به اتلتیکومادرید

 

در همین حال این شبکه اعلام کرده که باشگاه اینتر با دریافت مابه‌التفاوت ارزش دو بازیکن قصد دارد مهمترین گزینه سرمربی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات یعنی انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی را در ازای 50 میلیون یورو بخرد. همین منبع خبری مدعی شده است که رئال مادرید با خود بازیکن نیز توافق رسیده و به او حقوقی معادل هشت میلیون در سال پیشنهاد داده است. این رقم دو میلیون یورو کمتر از حقوقی است که بارسلونا به او پیشنهاد داده بود، اما باز هم بیش از پنج میلیون یورویی است که اینتر برای او در صورت تمدید قراردادش در نظر دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا اینترمیلان لائوتارو مارتینس رئال مادرید بارسلونا اینترمیلان لائوتارو مارتینس رئال مادرید میلیون یورویی میلیون یورو رئال مادرید مدعی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی