Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:31:12 GMT

برانکو مهلت 20 روزه ندهد هم عزیزماست!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۶۷۰

برانکو مهلت 20 روزه ندهد هم عزیزماست!

به گزارش افکارنیوز،

طی روزهای اخیر در صفحات مجازی مباحثی مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس به این باشگاه فرصت داده مطرح شده اما برانکو تمامی این خبرها را تکذیب کرد.

اخبار ورزشی- این درحالیست که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز حق را به برانکو داد و اظهار داشت: دراینکه ناخواسته به آقای برانکو جفا شده و هنوز نتوانسته به صورت کامل به دستمزد خودش برسد شکی نیست اما نگاه ما به این مربی با شخصیت و جنتلمن با بقیه فرق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی محترم سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و جام های زیادی فتح کرده است و منظور ما هم این نبود که به صورت قطعی از وی مهلت گرفته ایم.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از آقای برانکو داشتیم و می دانستیم همیشه به پرسپولیس و پرسپولیسی ها لطف داشته از وی درخواست مهلتی 20 روزه برای پرداخت باقی مانده بدهی باشگاه کردیم. منظور ما هم این نبود که سرمربی سابق پرسپولیس به ما این مهلت را داده است و به نظرم از صحبت های ما  سوء برداشت شد. اینکه این مربی دوست داشتنی با درخواست ما موافقت کند یا مخالفت حق طبیعی اش است. آقای برانکو چه با این درخواست موافقت کند یا آن را نپذیرد باز هم برای ما عزیز، گرامی و دوست داشتنی خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دلخوری برانکو بابت فرستادن یک بازرگان به ملاقات خودش یادآور شد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه سفر به کشورهای دیگر را نمی دهد و این امر با دشواری هایی روبروست. دوست داشتیم نماینده رسمی باشگاه را به ملاقات آقای برانکو بفرستیم اما کرونا این اجازه را نداد و برهمین اساس یک فرد مورد اعتماد در عمان را نزد وی فرستادیم. این به معنای بی احترامی به سرمربی پرافتخار سابق پرسپولیس نیست و حتم بدانید اگر شرایط سفر مهیا بود نماینده رسمی باشگاه را به عمان اعزام می کردیم.

رسول پناه افزود: نیک می دانیم به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و همان طور که اشاره شد ناخواسته نسبت به آقای برانکو بد قولی هایی صورت پذیرفته است اما باشگاه پرسپولیس دوست دارد به نحوی شایسته جبران مافات کند. متأسفانه ما یک فرصت طلایی را برای قدردانی مناسب و درخور زحمات وی با لغو بازی دوستانه ایران و عمان در تهران آن هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست دادیم. ان شالله در اسرع وقت ضمن پرداخت تمام و کمال مطالبات برانکو از خجالت این مرد محترم و دوست داشتنی در خواهیم آمد.

وی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس و همه ما اعضای این باشگاه بزرگ، آقای برانکو را دوست داریم. او خاطرات زیبا و به یادماندنی برای ما پرسپولیسی ها ساخته و قدردان همیشگی این مربی هستیم. تنها خواسته ما همانا مهلت 20 روزه است. پرداخت مطالبات آقای برانکو هم کمترین وظیفه ما در قبال وی است که ظرف دو، سه هفته آینده تسویه خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس مهدی رسول پناه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مهدی رسول پناه مطالبات برانکو آقای برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد