Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هدف‌گذاری اولیه ما برای تهیه تبلت جهت استفاده ۳ هزار دانش‌آموز است که امیدواریم با افزایش مشارکت‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها بتوانیم ۵ هزار تبلت دیگر را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، مرتضی موصلی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز مراسم مراسم شور عاطفه‌ها برگزار شد، با اشاره به راهبرد کمیته امداد در این مراسم اظهارداشت: یکی از مهمترین راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی است و همواره تلاش شده تا این راهبرد با استفاده از ظرفیت های مردمی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راهبرد کمیته امداد امام خمینی اهدافی مانند توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فکری و فرهنگی در نظر گرفته شده که یکی از راه های دسترسی به این اهداف برگزاری مراسم جشن عاطفه ها است و امسال به سبب مصادف شدن با ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) به «شور عاطفه‌ها» تغییر نام پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان به میزان مشارکت مردم خوزستان در سال گذشته در این طرح اشاره کرد و گفت: سال گذشته مردم خوزستان به ویژه دانش‌آموزان بیش از 10 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها مشارکت داشتند که امیدواریم این رقم در سال 99 بیش از 50 درصد رشد داشته باشد.

موصلی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از کمک های مردمی توسط دانش آموزان صورت می‌گیرد و با توجه به عزم جدی مدیران آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی خوزستان امیدواریم درصد های اعلام شده به آسانی محقق شوند.

وی ادامه داد: شور عاطفه‌ها از 22 شهریور ماه آغاز و تا 11 مهرماه ادامه دارد که بخش دانش آموزی آن همزمان با یکم مهرماه فعالیت خود را آغاز می کند.

بیشتر کمک‌های های مردمی صرف خرید موبایل و تبلت می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به تغییر جدی در روند آموزش دانش آموزان گفت: با بروز بیماری کرونا بیشتر فضای آموزشی از مدارس به سمت و سوی فضای مجازی کشیده شد و این موضوع خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را به شدت با مشکل مواجه کرد.

موصلی افزود: 30 هزار دانش آموز به صورت مستقیم از همه خدمات کمیته امداد امام خمینی استفاده می‌کنند که با اضافه شدن دانش آموزانی که در وضعیت اقتصادی ضعیف به سر می برند این تعداد به 54 هزار نفر رسیده است.

آغاز طرح "شور عاطفه‌ها" با هدف تأمین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمند رویداد ملی "شور عاطفه‌ها" با مشارکت خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود کمک 445 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در پویش "ایران همدل"

وی بیان داشت: هدف‌گذاری اولیه ما برای تهیه تبلت جهت استفاده 3 هزار دانش آموز است که امیدواریم با افزایش مشارکت های مردمی در طرح شور عاطفه ها بتوانیم 5 هزار تبلت دیگر را برای دانش آموزان تهیه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: تلاش ما بر این است که با استفاده از ظرفیت 320 هزار نفری نیکوکاران خوزستانی و همچنین 185 مرکز نیکوکاری بتوانیم همه نیازمندی های دانش آموزان تحت پوشش را تامین کنیم.

به گزارش تسنیم؛ مردم شریف و نیکوکار خوزستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #14* به دست نیازمندان رسانده و در طرح شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/344/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد خوزستان کمیته امداد امام خمینی شور عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری