Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:25:06 GMT

توقیف ۵۷ تن مکمل غذایی دامی در"خمه" الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۵۴۴۸

توقیف ۵۷ تن مکمل غذایی دامی در'خمه' الیگودرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی "خمه" الیگودرز حین کنترل محور اصفهان به الیگودرز به دو دستگاه کامیون کشنده مظنون شده و آن‌ها را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون‌های مذکور ۵۷ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مکمل غذایی دامی فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی لرستان مکمل غذایی دامی ایست و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا رستمی گفت؛ تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر ″جهش تولید با مشارکت مردم″ را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.
وی در توضیح بیشتر بیان داشت: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه به طول می‌انجامید.
دکتر رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.
لازم به ذکر است حسب تاکید سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، ایفدانا پیگیری عملیاتی شدن بخشنامه‌هایی که با عنوان جهش تولید صادر شده اند را در دست اقدام خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • خواص ظرف های ضد سرطانی