Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: مقام معظم رهبری در گام دوم بر معنویت تاکید کردند و قرآن کریم محور وحدت در راه بلند منشور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (دوشنبه 24 شهریور) در حاشیه برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  تمسک به قرآن باعث می شود انسان در سلوک فردی و اجتماعی خانواده، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، معیشت، کسب و کار، دانش و غیره حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در استان گلستان در زیر سایه قرآن شاهد آن هستیم که در یک فضای آکنده از معرفت و معنویت اقوام مختلف استان در مسیر راهی که امام خمینی (رحمه الله علیه) گشودند قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد: سطح چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی کریم اوقاف و امور خیریه خوب بود و در سال های گذشته از استان گلستان این توفیق را داشتیم که فعالان قرآنی هم چون امیرحسین رحمتی و مجتبی محمدی راد در رشته مختلف حفظ و قرائت قرآن و اذان حائز رتبه برتر شوند.

 

وی متکر شد: نذرهای قرآنی آرام آرام در استان در حال شکل گیری است و موسسه های افق آستان مبارک استان گلستان به بخش های وقف های قرآنی ورود پیدا کردند و فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج می دهند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به حتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر مکرم در نشریه فرانسوی اشاره کرد و افزود: قرآن محور وحدت و راه بلند در منشور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری در گام دوم بر معنویت تاکید کردند که اگر در جامعه معنویت نهادیه نشود بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه رخ خواهد بست.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به حمایت اوقاف و امور خیریه در قالب چاپ و تقدیم مصحف قرآن کریم گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از سه هزار جلد قرآن کریم نفیس با استانداردهای مناسب توسط مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و چاپخانه های اسوه و دارالقرآن به فعالان قرآنی استان تقدیم شده است.

 

وی اختصاص اماکن موقوفه با شرایط مناسب تر را از جمله دیگر حمایت های اوقاف و امور خیریه از فعالان قرآنی خواند و افزود: در کنار تولید برنامه های نرم افزاری برای آموزش، تدوین و راهبرد از ظرفیت فضای مجازی نیز در این راستا استفاده می کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان حجت الاسلام سلیمانی فرد سلیمانی فرد مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه فعالان قرآنی استان گلستان حجت الاسلام سلیمانی فرد قرآن کریم گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان