Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین پرواز فوق العاده جهت بازگشت ایرانیان مقیم بلغارستان و سایر کشورهای منطقه بالکان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با هماهنگی‌ و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان، تعدادی از ایرانیان مقیم بلغارستان و تعدادی دیگر از کشورهای منطقه بالکان با یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر، از صوفیا عازم تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعدادی از ایرانیان و اتباع خارجی که به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پروازهای بین المللی، امکان بازگشت از کشورمان به محل سکونت خود در بلغارستان و سایر کشورهای منطقه بالکان را نداشتند با همان پرواز از مبداء تهران عازم صوفیا شدند.
این سومین پرواز فوق العاده برنامه ریزی شده از سوی سفارت ایران در بلغارستان برای بازگشت ایرانیان مقیم کشورمان و بالعکس در چند ماه اخیر است.
به رغم تداوم قوانین سخت گیرانه در خصوص ورود اتباع خارجی به خاک بلغارستان، با رایزنی‌های مستمر سفارت کشورمان در بلغارستان و همکاری خوب مقامات ذیربط این کشور، هموطنان ایرانی مقیم کشورهای حوزه بالکان نیز توانستند وارد خاک بلغارستان شده و به میهن اسلامی عزیمت کنند(و بالعکس از طریق بلغارستان به محل سکونت خود مراجعه کنند)./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و بلغارستان روابط ایران و بلغارستان بلغارستان ایرانیان مقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد

دریافت 76 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین پرواز شهرکرد به عسلویه امروز دوشنبه انجام شد.

کد خبر 6092375

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز