Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیران تراکتور نیمکت این تیم را به فرهاد مجیدی پیشنهاد کردند.

به گزارش ایسنا، فرهاد محیدی سرمربی سابق استقلال پس از کناره‌گیری از این تیم در دوبی به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) تماسی را از سوی زنوزی دریافت کرد که مالک تراکتور به او پیشنهاد هدایت این تیم را داد. مجیدی نیز کار را به وکیل خود سپرد تا در صورت توافق‌های دوجانبه، این مربی برای فصل بعد هدایت تراکتور را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این زنوزی، نتوانسته بود با علی دایی به توافق برسد و به نظر هم‌نمی‌رسد ساکت الهامی با وجود قهرمانی در جام حذفی، در تراکتور ماندگار باشد. به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیافتاد، باید مجیدی را سرمربی فصل بعد تراکتور دانست.

قرارداد ۸ میلیاردی باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید

قرارداد اقتصادی و تجاری میان باشگاه استقلال و یک شرکت تجاری به ارزش ۸۰ میلیارد ریال امضا شد.

در قسمتی از این قرارداد آمده است شرکت بازار تهاتر ایرانیان جهت ارائه خدمات به هواداران باشگاه ابتدا برای عضویت در باشگاه هواداری، فراخوانی صادر خواهد کرد. در ادامه نیز کارت تخفیف شرکت تهاتر ایرانیان جهت خرید از مراکز طرف قرارداد با شرکت، برای متقاضیان صادر می‌شود و به ازای هر خرید، درصد قابل توجهی از سود خالص حاصله نیز به حساب باشگاه استقلال واریز می‌شود. در واقع استفاده از این کارت هم به نفع هواداران خواهد بود و هم باعث سودرسانی به باشگاه استقلال و ایجاد درآمد پایدار می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ

باواریایی ها روزهای سختی را در جستجوی سرمربی جدید می گذرانند.

طرفداری | بایرن مونیخ به سراغ هر سرمربی ای می رود، به در بسته می خورد و حال دو گزینه عجیب و جدید روی میز خود دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، پس از منتفی شدن حضور سرمربیان مختلفی در بایرن مونیخ، ارنستو والورده از اتلتیک بیلبائو و اشتفان کونتس، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گزینه های جدید باواریایی ها هستند که در بین مدیریت در مورد آن بحث شده اما هنوز چیزی مشخص نیست و اقدامی صورت نگرفته است. کونتس در حال مذاکره با کانادا برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور است و البته تیم ملی آذربایجان نیز به جذب او علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!