Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:10:00 GMT

محموله ماسک قاچاق در کنگان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۱۴۷

محموله ماسک قاچاق در کنگان توقیف شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۲۴ شهریور را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل تجهیزات رایانه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار خلیل واعظی افزود: مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در جاده خروجی این شهرستان، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه خودرو سواری سمند را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۲۲ دستگاه لپ تاپ، ۵۹۰ قطعه RAM و یک دستگاه سرور رایانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: در همین زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

 کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف چهار دستگاه خودرو سواری تندرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی حامل بار قاچاق، با استقرار در مسیرهای خاکی و فرعی طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به توقیف چهار دستگاه خودرو حامل انواع بار قاچاق شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها انواع مواد بهداشتی و غذایی کشف شد، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های کشف شده حدود ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

 سواری حامل ماسک قاچاق در کنگان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری حامل ماسک قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سرهنگ رهام رضایی ادامه داد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی در جاده شهرستان کنگان یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۴ هزار بسته ماسک بهداشتی خارجی بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال است، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق ماسک نیروی انتظامی اخبار حوادث یک دستگاه خودرو سواری انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی