Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با ارسال ۱۹۴۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره، توانست با کسب ۳۶ رتبه اول در رشته های مختلف دراستان البرز برترشناخته شود.

درجشنواره نوجوان سالم و ابتکارات دانش آموزان و معلمان با شرکت دررشته های مختلف این جشنواره برای آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با کسب رتبه های اول تا سوم افتخارآفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن، نقاشی، نشریه دیواری، مقاله، ایده پردازی، ابتکارات، نرم افزارچند رسانه ای،انشاء و تئاتر از جمله آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره است.

این آیین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای دانش آموزان و معلمان برگزیده دراین جشنواره استانی برگزارشد.

فرهنگنامه دفاع مقدس

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج روز دوشنبه درآیین اختتامیه جشنواره نوجوان و ابتکارات گفت: برای پیشگیری ازآسیب های اجتماعی درجامعه نباید بی تفاوت باشیم بلکه برای درک و انجام اقدامات پیشگیرانه لازم است به آن نگاه مسئولیت پذیری و تفکری همانند دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

ابراهیم فلاح نژاد با اشاره به اینکه درآن دوران دانش آموزان ۱۲ ساله راهی دفاع از مرز و بوم ایران و انقلاب شدند، افزود: امروزنیز باید توجه کنیم که دردوران دفاع مقدس دیگری قرارداریم.

وی بیان داشت: دانش آموزان برای شناخت بیشتر نسبت به فرهنگنامه دفاع مقدس نیاز به مطالعه دارند تا به پاسخ بسیاری از رسوبات ذهنی خود دست یابند.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: برای تفکر کردن درمورد دفاع مقدس دو کتاب سلام بر ابراهیم و یادت باشد را با دقت بخوانند تا به اهمیت آن دوران و نقش رزمندگان، جانبازان و شهدا دراین دفاع که نشان از غیرت، ولایت مداری، خودباوری، جوانمردی ، دین داری و مسئولیت پذیری دارد، آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج ادامه داد: تعمیق تفکردفاع مقدس موجب کاهش بسیاری ازآسیب های اجتماعی می شود که باید به آن بیشترپرداخته شود.

وی با بیان اینکه شهید رضا پناهی ازدانش آموزان این ناحیه بود که با ۱۲ سال سن به جبهه رفت که اکنون ازاین شهید دانش آموز درجهان به نام بزرگترین پارتیزان " رزمنده "  یاد می شود.

فلاح نژاد تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان سرفصل های دفاع مقدس به دانش آموزان است که باید با اجرای برنامه های فرهنگی و حماسی برای تبیین این فرهنگ غنی به دانش آموزان بکوشیم.

مهارت نه گفتن

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرزنیزضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به شرکت کنندگان دراین آیین گفت : آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دراین جشنواره با ارسال آثارناب که نشان از مسئولیت پذیری و نگاه خلاقانه دانش آموزان و معلمان دارد ،خوش درخشیدند.

دکتر سید عزیز چابکی با بیان اینکه پیشگیری از گرایش به دخانیات، مصرف مواد مخدر و خشونت از محورهای مهم این جشنواره است، افزود: ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مهارت های ده گانه به دانش آموزان از مهمترین اهداف این جشنواره است زیرا به دنبال تقویت حس جرات مندی در بین دانش آموزان هستیم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان درمقابل آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر باید قدرت نه گفتن را داشته باشند تا از آسیب ها درامان بمانند.

چابکی درادامه به نقش مهم والدین و معلمان درآموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان پرداخت و یادآورشد: سلامت دانش آموزان از اهمیت زیادی برخورداراست لذا با آگاهی بخشی به آنان می توانیم ازبسیاری از آسیب های اجتماعی همانند مواد مخدر که درکمین نوجوانان و جوانان است پیشگیری کنیم.

رییس اداره مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد: ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید همواره به آن درخانه و مدرسه توجه شود.

دراین آیین با اهدا لوح تقدیر و هدیه از دانش آموزان و معلمان حائز رتبه برتر در نهمین جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات تجلیل شد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که ۱۲۰ هزار نفرآن درآموزش و پرورش ناحیه سه کرج تحصیل می کند.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان اخبار کنکور آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دانش آموزان و معلمان آسیب های اجتماعی جشنواره نوجوان دانش آموزان دانش آموزان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم