Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@15:42:13 GMT

لاوروف سفرش به برلین را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۲۷۵

لاوروف سفرش به برلین را لغو کرد

مسکو اعلام کرد، سرگئی لاوروف که قرار بود فردا، سه‌شنبه سفری به برلین داشته باشد این سفر را لغو کرد. این اقدام بعد از آن بود که برلین برخی تغییرات در برنامه این سفر ایجاد کرد و مدت دیدار با وزیر خارجه آلمان را کاهش داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، زمان سفر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه به آلمان و جزئیات مشارکتش با هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان در اختتامیه "سال مشارکت علمی و آموزشی" روسیه - آلمان یک سال پیش برنامه‌ریزی شده بود در جریان مذاکرات ۱۱ اوت نیز بر آن تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، سوم سپتامبر طرف آلمانی تغییراتی در برنامه دیدار ماس داد به این ترتیب که مشارکت او در این مراسم لغو شد در حالی که زمان اختصاص داده شده به مذاکرات دو جانبه تنها به یک ساعت و نیم کاهش یافت.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف اولیه و اصلی سفر لاوروف به برلین انجام این دیدار بود که با چارچوب پیشنهادی برای مذاکرات دو جانبه به شکلی بسیار زیاد مدت دیدار تقلیل پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لاوروف برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد