Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم،جانشین دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه «راهکار‌های نابودی اسرائیل» که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم  برگزار شد، عنوان کرد: مسئله اصلی ما در جهان اسلام و سراسر جهان، فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما می‌دانیم که اسرائیل فلسطین را غصب کرده است و این اقدام را در جهت منافع استکبار جهانی انجام داده است، انگلیس با بیانیه بالفور این سرزمین را به اسرائیل واگذار کرد، بعد‌ها اسرائیل جنگ‌های خود را علیه فلسطین آغاز کرد تا سرزمین‌های بیشتری را اشغال کند.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این اشغال صرفا یک اشغال جغرافیایی نیست، بلکه در وهله اول یک اشغال سیاسی و هدف آن اشغال از خلیج فارس تا رود اردن است.

باید فلسطین را آزاد کنیم

شیخ نعیم قاسم بیان کرد: حال باید در این شرایط فلسطین را آزاد کنیم، امام خمینی (ره) اسرائیل را ابزار استکبار جهانی خواند و هر روزی که می‌گذرد این رژیم غاصب بیش از پیش به کشور‌های اسلامی دست اندازی می‌کند.

او ادامه داد: اسرائیل با تکیه بر قدرت استکباری بزرگ ایجاد شده است و ما با یک طرح خطرناک در فلسطین مواجه هستیم که به دنبال تاثیرگذاری در سراسر جهان است، بنابراین راهکار ما مقابله با این رژیم غاصب است و این کار با دستان فلسطینی‌ها و کمک کشور‌های اسلامی محقق می‌شود.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: باید برای آزادسازی فلسطین و قدس تلاش کنیم و این امر جز با مقاومت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... امکان پذیر نیست.

شیخ نعیم قاسم بیان کرد: اصلی‌ترین محور کار ما باید مقاومت مسلحانه باشد، چرا که اسرائیل از حمایت نظامی کشور‌های استکباری کار خود را پیش می‌برد، ما باید با جنگ و جهاد و مقاومت سرزمین فلسطین را پس بگیریم.

او اضافه کرد: راه حل دیگری جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد، چرا که شرایط موجود راه دیگری جز مقاومت در مقابل ما قرار نمی‌دهد.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد: امام خامنه‌ای می‌فرمایند: نجات فلسطین با التماس به مجامع بین المللی محقق نمی‌شود؛ خداوند متعال در آیات ۵۸ و ۵۹ سوره حشر می‌فرماید که وحشت کفار از شما زیاد است.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: این دشمنان جز زبان زور زبان دیگری را نمی‌فهمد و اگر ما با آن‌ها مقابله کنیم، متفرق خواهند شد، هر کس با هر شرایطی که دارد لازم است ملت فلسطین را یاری کند.

او تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در منطقه در مسیر متفاوتی قرار گرفتیم، چرا که راه آزادسازی ملت‌ها مشخص شد، امام خمینی (ره) از همان ابتدا سفارت اسرائیل را بسته و از جنبش‌های آزادی خواه و فلسطین حمایت کردند.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان اظهارکرد:  به صراحت می‌گویم که با شرایط کنونی، جریان مقاومت به تنهایی نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد، اما وقتی یک کشور اسلامی مهم مسئله فلسطین را در اولویت قرار می‌دهد، معنای آن این است که ما در یک فرصت طلایی برای آزادسازی فلسطین قرار داریم.

عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به قدس است

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: عادی سازی روابط امارات با اسرائیل خیانت به قدس  و به ضرر فلسطین است، این عادی سازی روابط یک برگ برنده‌ای در دست رژیم صهیونیستی است تا با استفاده از آن به فلسطین فشار وارد کند.

شیخ نعیم قاسم گفت: نه امارات و نه هیچ کشوری که علیه فلسطین توطئه کرده است، نمی‌تواند مانع راه ملت فلسطین شود، ملت فلسطین از تحرکات اسرائیل جلوگیری کرده است.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که با برملا کردن نیات این خائنان ما را از اهداف آنان مطلع کرد. محور مقاومت باید انسجام و همکاری خود را حفظ کرده و در جهت منافع فلسطین حرکت کند.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: سردار سلیمانی شبانه روز در منطقه فعالیت می‌کرد تا راه را برای پیروزی فلسطین هموار کند. او بود که با تکیه بر رهنمود‌های امام خامنه‌ای باعث شد که ما به نتایج بزرگ و شکوهمند برسیم.

شیخ نعیم قاسم بیان کرد: اسرائیل به طور بی سابقه‌ای در برابر جبهه مقاومت متحد شده و این بدین دلیل است که عوامل ضعف این رژیم غاصب برملا شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی جانشین دبیرکل حزب الله لبنان عادی سازی روابط شیخ نعیم قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند