Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:22:42 GMT

رویای رئال، جانشین احتمال لئو مسی در بارسا!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۵۰۳

رویای رئال، جانشین احتمال لئو مسی در بارسا!

موندو دیپورتیوو در گزارشی نام جانشین احتمالی لیونل مسی در بارسلونا را فاش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه تایمز انگلیس در گزارشی جنجالی مدعی شد کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را برای چندمین بار رد و به آنها اعلام کرده که قصد دارد بعد از اتمام قراردادش این تیم را ترک کرده و در پی یک ماجراجویی جدید برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مدت ها قبل و حتی زمانی که امباپه در ترکیب موناکو می درخشید، از رئال مادرید به عنوان یکی از مهمترین مشتریان این پدیده فرانسوی یاد می‌شد. با این حال کهکشانی‌ها در آن زمان ترجیح دادند که امباپه را به خدمت نگیرند و به همین خاطر او به پاری سن ژرمن پیوست.

 

 

 



بعد از گذشت حدود سه سال به نظر می رسد که هنوز هم لوس بلانکوس اصلی‌ترین گزینه برای آینده کیلیان امباپه خواهد بود و حتی گفته می‌شود که سران باشگاه مادریدی پیش از این جلساتی را نیز در این باره برگزار کرده‌اند. این در حالی است که دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و لیورپول نیز دورادور شرایط جذب امباپه را دنبال می‌کنند.



حالا اما موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه بارسلونا نیز به جذب این استعداد 21 ساله فکر می کند. لیونل مسی در نقل و انتقالات تابستانی و تا همین چند روز پیش در آستانه جدایی از بارسا قرار داشت اما نهایتاً مخالفت بلوگرانا باعث شد که این فوق ستاره آرژانتینی یک فصل دیگر به کارش در نوکمپ ادامه دهد.

 

 

 



با توجه به مصاحبه لیونل مسی بعد از ماندگار شدن در بارسا به نظر می رسد که او به احتمال فراوان در تابستان آینده این تیم را ترک خواهد کرد و حالا موندو از کیلیان امباپه به عنوان گزینه جانشینی فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا یاد کرده است.



از طرف دیگر لازم به یادآوری است که بعد از انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن نیز باشگاه کاتالانی برای جذب امباپه اقداماتی را انجام داد اما نهایتاً عثمان دمبله را به خدمت گرفت‌. حالا اما آن ها می توانند یک بار دیگر و این مرتبه برای جانشینی لیونل مسی روی امباپه حساب باز کنند.

بارسلونا کیلیان امباپه لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیلیان امباپه لیونل مسی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا و فرانسه با اطمینان می گویند که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

اینکه امباپه به باشگاه پی اس جی در مورد جدایی در پایان فصل خبر داده، یک واقعیت است و اخیرا خود او نیز اذعان داشت که حتی با قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز نظرش تغییر نمی کند ولی چون هنوز رئال نیز در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد، امباپه هیچ اظهارنظر رسمی در مورد پیوستنش به این باشگاه نداشته است.

دیروز وقتی از فاره در مورد انتقال امباپه و اینکه چه زمانی نهایی خواهد شد، سوال شد، او پاسخ جالبی داد: «من هیچ اطلاعی ندارم. با اطمینان می گویم که حتی خود فلورنتینو پرز نیز جوابی برای سوال شما ندارد. اگر هم چیزی بداند که معتقدم نمی داند، به کسی نخواهد گفت. این را فقط خدا می داند.»

فاره ادامه داد: «الان فقط امباپه، پدر و مادرش در مورد مقصد بعدی او اطلاع دارند و این تصمیم خودشان است. باید منتظر بمانیم تا آنها حرف بزنند.»

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟