Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه کمبود‌ها در بخش‌های مختلف، مشکل اساسی کشور نیست، گفت: شفافیت اقتصادی و اصلاح نظام توزیع می‌تواند در کوتاه مدت مشکلات عدیده کشور را حل و فصل کند که باید در این زمینه اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد. روح‌الله ایزدخواه در  گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: در حال حاضر کمبود‌ها در بخش‌های مختلف، مشکل اساسی کشور نیست و ما در هیچ بخشی کمبود نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده اگر شفافیت اقتصادی در کشور ایجاد شود و عدم شفافیت در امور کنار گذاشته شود مشکلات حل خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کنار شفافیت اقتصادی ضرورت توجه به اصلاح نظام توزیع منابع امری شایان توجه و مهم  است.
این نماینده مجلس اظهارداشت: شفافیت اقتصادی و اصلاح نظام توزیع می‌تواند در کوتاه مدت مشکلات عدیده کشور را حل و فصل کند که باید در این زمینه اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: شفافیت اقتصادی قطعا از رانت اطلاعاتی بسیاری از بخش ها جلوگیری خواهد کرد و اصلاح ساختار توزیع منابع هم می‌تواند مشکلات صنعت را برطرف کند.   بیشتر بخوانید: عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت برنامه ساختاری مبارزه با تحریم‌ها را تدوین و طراحی نکرده است انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم اصلاح نظام توزیع شفافیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن