Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:02:23 GMT

گفت‌وگوی بنی گانتس و وزیر دفاع بحرین

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۵۹۸

گفت‌وگوی بنی گانتس و وزیر دفاع بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش رسانه‌های دولتی بحرین، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع بحرین در پی اعلام عادی سازی روابط بین دو رژیم، تلفنی گفت‌وگو کردند.

پیش از امضای توافق نامه عادی سازی بین دو رژیم، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با همتای بحرینی خود عبدالله بن حسن النعیمی رایزنی کرده و او را به اراضی اشغالی دعوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر بنی‌گانتس درباره رایزنی‌های خود با وزیر دفاع بحرین مدعی شد: «این دو در مورد اهمیت توافق آبراهام و عادی سازی رو به رشد با اسرائیل برای ثبات منطقه‌ای در خاورمیانه بحث و گفت‌وگو کردند. همچنین در مورد انتظار متقابل آن‌ها مبنی بر ایجاد یک همکاری نزدیک بین دو وزارت تاکید کردند. آن‌ها گفتند که ارتباطات نظامی به همکاری هر دو منجر خواهد شد».

دفتر گانتس همچنین این را هم گفته که دو طرف رایزنی‌های خود را ادامه خواهند داد.

دونالد ترامپ روز جمعه از ننگی دیگر در بین اعراب حاشیه خلیج فارس خبر داد و اعلام کرد که بحرین به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تن داده است. این دومین توافق کشورهای واقع در شبه جزیره عربی در بازه کمتر از یک ماه است. رژیم صهیونیستی مدعی است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت. عمان و عربستان گزینه‌های بعدی احتمالی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ بنیامین نتانیاهو عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار

مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد هفته گذشته 27 آوریل در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

شرکت حمل و نقل زمینی تراک نت پس از محاصره رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی های بین المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل ونقل از کشورهای خلیج فارس به سرزمینهای اشغالی را عهده دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین تأکید کرده است که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد.

امروز همچنین  مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای از  حمله پهپادی امروز خود به بندر ام الرشراش (ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در این بندر هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند