Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان این دانشگاه، اظهار کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش سطح استرس و اضطراب اعلام شد تا نمرات مردودی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ در کارنامه دانشجویان درج نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از آنجایی که در ترم گذشته و ترم جاری به علت شیوع ویروس کرونا در کشور مجبور شدیم تا آموزش‌های خود را از حضوری به مجازی تغییر دهیم، استادان و دانشجویان از نظر زیرساخت‌های آموزشی آمادگی‌های لازم را نداشتند و با مشکلاتی مواجه شدند.

واحدی ادامه داد: در حال حاضر احتمال دارد نمره مردودی دانشجویان در کارنامه مشاهده شود، اما این روند تا پایان مهرماه و بعد از زمان انتخاب واحد بی اثر خواهد شد و دانشجویان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: با نظر کمیسیون موارد خاص، دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده است که اگر معدل دانشجویان در دروس گذرانده در این نیمسال کمتر از حد نصاب معین (۱۲ در مقطع کارشناسی و ۱۴ در مقطع کارشناسی ارشد) و مشروط به حساب آیند حتما بی اثر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

همایش مجازی برای معرفی دانشگاه علم و صنعت به داوطلبان کنکور ۹۹ شرایط کاهش شهریه دانشگاه علم و صنعت در ترم جدید پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر می‌کند/ وعده دانشگاه برای جبران تمام هزینه‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت نمرات مردودی دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، گفت: دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست چراکه اساتید دلسرد می‌شوند از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی، اظهار کرد: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد و فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد چراکه از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

وی تاکید کرد: معلم باید مورد احترام قرار گیرد. در نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

آل هاشم با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی