Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد که نگرفت و اگر گرفته می‌شد، بازی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از پایان بازی تیمش مقابل شباب‌الاهلی اظهار داشت: اول از همه به تیم شباب‌الاهلی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازی مساوی بود، داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد که نگرفت و اگر گرفته می‌شد، بازی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: یکسری بازیکن برای فصل جدید گرفتیم که آنها نتوانستند با ما باشند و به همین دلیل شانس‌های دیگری را هم از دست دادیم. به این دلیل که بازیکنان جدید‌مان را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: فردا روز ریکاوری ماست و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم که این بازی را فراموش کنیم. باید خوب کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم. بازی بعدی برای ما مهم است و حکم فینال را دارد.

خبرنگاری از نوازی درباره تهویه مطبوع ورزشگاه و سیستم خنک‌کننده سؤال کرد که او گفت: از قطری‌ها تشکر می‌کنم که داوطلب شدند تا این بازی‌ها را برگزار کنند. البته ما هم یکسری مشکلات در هتل داریم.

این خبرنگار سپس به مربی شهر خودرو یادآور شد که سؤال در مورد تهویه مطبوع بوده است که پاسخ داد: در دوران بازی در کشورهای عربی خیلی زیادی بازی کردم، اما این برای اولین بار بود که در این فصل از سال، کنار زمین احساس سرما کردم. مسلماً برای بازیکنان وسط زمین شرایط ایده‌آل بود و اگر این تهویه مطبوع نبود، هر دو تیم در دقایق پایانی به مشکل می‌خوردند. امیدوارم که قطر بتواند جام جهانی را به همین شکل و به خوبی انجام دهد.

لیگ قهرمانان آسیا| ناکامی‌های شهر خودرو با رحمتی هم ادامه یافت/ دست خالی نماینده ایران در پایان دور رفتسرمربی شهر خودرو روی سکوهای ورزشگاه الجنوب + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو شهر خودرو برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!