Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوازی از قضاوت داور مسابقه گلایه دارد.

محمد نوازی بعد از شکست شهرخودرو مقابل الاهلی امارات اظهار داشت:

به تیم حریف تبریک می‌گویم. شرایط بازی به شکلی رقم خورد که در نیمه اول تیم ما کمی عقب بازی کرد اما بازیکنان ما تلاش خیلی خوبی داشتند.

وی افزود:

بر خلاف جریان بازی گل را دریافت کردیم و داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمانی که داور پنالتی را برای ما نگرفت بازی مساوی بود و اگر آن صحنه به سود تیم ما اعلام می شد شاید شرایط بازی از این رو به آن رو بر می گشت اما بعد از اینکه آن صحنه پنالتی به سود ما اعلام نشد به مشکل خوردیم.

مربی تیم شهرخودرو تصریح کرد:

شرایط تیم ما در بازی امشب خیلی خوب بود در صورتی که سه هفته است با این تیم کارمان را شروع کردیم. یک توپ هم به تیر دروازه زدیم و در کل از بازیکنان تیممان راضی هستیم. امیدوارم استراحت خوبی داشته باشیم و برای بازی بعد آماده شویم.

نوازی در خصوص وضعیت استادیوم محل برگزاری مسابقه گفت:

من فکر می کنم شرایط خوب بود،هر کشوری میزبانی را قبول نمی کند و جای تشکر دارد اما نواقصی وجود دارد و حتی در هتل وضعیت چندان خوبی نداریم.

وی با اشاره به شرایط تهویه‌ای که برای این بازی‌ها در نظر گرفته شده  تاکید کرد:

من این همه در کشورهای عربی بازی کردم ولی هرگز چنین سیستمی را ندیدم. حتی در کنار زمین احساس سرما می‌کردم. مسلماً برای بازیکنان وسط زمین شرایط ایده‌آل بود و اگر این تهویه مطبوع نبود، هر دو تیم در دقایق پایانی به مشکل می‌خوردند. امیدوارم که قطر بتواند جام جهانی را به همین شکل به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: 

الاهلی امارات 1-0 شهر خودرو / رحمتی با شکست در آسیا شروع کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!