Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام صهیونیست منتسب به کابینه رژیم صهیونیستی، در پاسخ به انتقادها در خصوص مخفی بودن مفاد توافق با امارات و اعتراض کنست در این‌ باره، گفت: «این یک روش استاندارد است. ابتدا توافق را امضا می‌کنیم و سپس برای تأیید به کابینه ابلاغ می‌کنیم و پس از آن برای تصویب به کنست ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته نیز وضعیت به همین شکل بوده است».

هر دو توافق رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین که روز سه‌شنبه امضا می‌شود، حوزه‌های مختلفی را برای همکاری مشخص می‌کند.

در حالی که توافق با امارات جزئیات اعلامی بیشتری نسبت به توافق بحرین با رژیم صهیونیستی دارد، هنوز موضوعات مبهمی وجود دارد که پس از مراسم روز سه‌شنبه نهایی می‌شوند.

این مقام صهیونیست گفت که در دیدار مایر بن شبات رئیس شورای امنیت این رژیم از امارات جزئیات مسائل مورد توافق قرار گرفته است.

کنست رژیم صهیونیستی در انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو از عدم انتشار جزئیات توافق رژیم صهیونیستی ابراز نارضایتی کرده و گفته است که نتانیاهو باید پیش از امضای توافق، جزئیات را منتشر می‌کرد.

توافق صهیونیست‌ها با دو کشور امارات و بحرین در بازه زمانی کوتاه، رژیم اشغالگر قدس را ذوق زده کرده است. سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا طی پیامی نوشت: «عادی سازی روابط با سومین کشور عربی ۲۶ سال طول کشید، اما در کمتر از یک ماه چهارمین کشور عربی هم اقدام به عادی سازی روابط کرد».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط توافق با رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس با استناد به سخنرانی اخیر سخنگوی این گردان‌ها، پیام دیگری به خانواده‌های اسرای صهیونیستی ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی که خواستار دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا با مقاومت فلسطین است، گردان‌های القسام امروز جمعه با اشاره به سخنرانی اخیر «ابوعبیده» سخنگوی این گردان‌ها در پیامی خطاب به خانواده اسرای صهیونیست اعلام کرد: سناریوی رون آراد (اسیرصهیونیستی که کشته شده بود) محتمل‌ترین سناریو برای فرزندان شما در غزه است.

ابوعبیده در سخنرانی خود گفته بود دشمن تلاش می کند که به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود. توپ اکنون در زمین هر طرفی از دشمن است که این امر به او مربوط می‌شود اما زمان تنگ و فرصت کم است.

سخنگوی القسام گفته بود خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها چه فاجعه‌ای علیه آن‌ها مرتکب شد اما دیگر دیر شده است. به نتانیاهو می‌گوییم که مرگ شما و نابودی اشغالگری‌تان حتما فرا خواهد رسید و گریه‌های دروغین در مقابل چشمان دشمن منجر به تغییر چهره شما نخواهد شد.

پیشتر هم القسام فیلمی از اسیر صهیونیست منتشر کرد که خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی گفت: آنچه از شما انتظار می رود را انجام دهید و ما را فوراً به خانه بفرستید. آیا این برای شما زیاد است؟

پس از انتشار این ویدئو، اعتراضی در مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی برگزار شد و خواستار آزادی فوری تمامی اسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • بحران ناتمام تل‌آویو