Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:53:10 GMT

نزاع مرگبار ۲ گروه از اوباش سطح‌دار در میدان غیاثی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۹۸۲

نزاع مرگبار ۲ گروه از اوباش سطح‌دار در میدان غیاثی

نزاع دو گروه از اوباش سطح‌دار و دارای سابقه در میدان غیاثی تهران، یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ درگیری دو گروه از اوباش سطح‌دار و سابقه‌دار در میدان غیاثی منجر به کشته شدن یکی از این اوباش و زخمی شدن یکی دیگر از آنها شد.

در این درگیری که حدود ساعت 2:40 بامداد امروز (24 شهریور ماه جاری) به وقوع پیوست، دو گروه از اوباش ضمن قرار دعوا، با دو دستگاه خودرو در میدان غیاثی حاضر شده و ابتدا با سلاح سرد (قمه) با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، یکی از این اوباش با استفاده از سلاح، یکی از طرفین دیگر نزاع را مورد اصابت چند گلوله قرار داد، سپس فرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت همچنین شرور دیگری نیز در این نزاع با قمه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

پلیس تاکنون چند نفر از عوامل این نزاع را بازداشت کرده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلمرئیس پلیس کشور: با پنجه اقتدار مقابل اراذل و اوباش ظاهر می‌شویم

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس میدان غیاثی گروه از اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود