Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که شامگاه دوشنبه برگزار شد از فعالان اداری، سمن ها و اشخاص فعال در سیل پارسال این شهرستان با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی تجلیل شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در این مراسم گفت: در جریان سیل روزهای آغازین سال ۹۸ درمجموع ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در برخی شهرهای گلستان دچار خسارت شد که ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد آن نیازمند تعمیر و بقیه نیازمند بازسازی بود 

سیدمحمد حسینی افزود: با تلاش و همراهی مردم سیلزده، دهیاران و شهرداران، نیروهای مسلح، بانک‌ها و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان و کارشناسان بنیاد مسکن استان های خراسان رضوی و گیلان، عملیات تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل با هزینه هشت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در خردادماه امسال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گلستان در بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل پارسال در بین ۲۲ استان درگیر سیل رتبه نخست کشور را کسب کرد.

حسینی با اشاره به تعمیر و بازسازی افزون بر پنج هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در گنبدکاووس افزود: درحال حاضر ۵۶ درصد واحدهای مسکونی مناطق روستایی این شهرستان معادل ۲۰ درصد واحدهای مسکونی مناطق روستایی گلستان غیرمقاوم هستند که این نهاد آمادگی دارد طی یک برنامه سه یا چهار ساله آنها را با مشارکت مردم مقاوم کند.

همچنین عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده این شهرستان گفت: درمجموع هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی و تعمیر پنج هزار و ۷۲۲ واحد خسارت دیده پرداخت شد.

براثر بارش شدید باران در روزهای پایانی سال ۹۷ و روزهای آغازین سال ۹۸ و جاری شدن سیل و رانش زمین در برخی شهرستان‌های گلستان به گفته مسوولان این استان شمالی در مجمع ۴۸ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف خسارت وارد شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی گلستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی گلستان سیل گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی گلستان سیل اخبار کنکور واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد