Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پیشکسوت تیم استقلال گفت: با توجه به انصراف الوحده امارات از حضور در ادامه مسابقات، استقلال می‌تواند از گروه صعود کند.

علی چینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال چند روزی بلاتکلیف بود که بالاخره مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم انتخاب خوبی هم بود و امیدوارم نامجومطلق در این چهار بازی موفق باشد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که استقلال در فصل نقل و انتقالات گرفت، می‌توانستند در این بازی‌ها به استقلال کمک کنند اما متاسفانه اجازه بازی ندارند. از طرفی، با توجه به انصراف الوحده امارات از حضور در ادامه مسابقات، استقلال با همین نفرات هم می‌تواند از گروه صعود کند چون این تیم همیشه در آسیا متفاوت بازی کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت استراماچونی عنوان کرد: من صددرصد با بازگشت استراماچونی موافقم چون این مربی به غیر از اینکه استقلال را به اوج می‌رساند، به بالا رفتن کیفیت لیگ برتر هم کمک خواهد کرد؛ درست مانند برانکو ایوانکوویچ که چهار سال چنین کاری را انجام داد. من معتقدم قانون منع مربی و بازیکن خارجی بیش از اینکه به نفع فوتبال کشورمان باشد، به لیگ برتر ضربه وارد آورد. همان طور که می‌بینید در حال حاضر قیمت بازیکنان معمولی به هشت میلیارد رسیده است.

مربی اسبق استقلال در خصوص عملکرد مدیریت استقلال در فصل نقل و انتقالات هم بیان کرد: استقلال در بعضی از نقاط کمبود بازیکن داشت که بازیکنانی برای تقویت این نقاط گرفت. به طور مثال استقلال در جناح راست فقط غفوری را داشت که در اواخر لیگ دچار افت شده بود چون تقریبا در همه بازی‌ها فیکس بود. من در مجموع عملکرد مدیریت استقلال در نقل و انتقالات را مثبت می‌بینم.

بیشتر بخوانید: سایه استراماچونی همچنان روی سر استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: علی چینی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علی چینی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد.

اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال