Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولبک اتریشی باواریایی ها به صحبت های هونس واکنش نشان داد. 

داوید آلابا، فولبک اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و سران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد او هستند. دو طرف هنوز با یکدیگر به توافق نرسیده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، اولی هونس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرده بود که پول، علت اصلی عدم تمدید قرارداد آلابا است و مدیر برنامه این فولبک اتریشی را یک پیرانای حریص نامیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلابا به این صحبت ها واکنش نشان داده و می گوید:

دوست ندارم که وضعیت قرارداد من در ملا عام توضیح داده شود. به همین خاطر، چندین بیانیه و گزارش منتشر شده طی هفته های اخیر مرا متعجب کرد و من از این بابت اذیت شدم. بسیاری از چیزهایی که اکنون گفته و نوشته می شود، حقیقت ندارند من می خواهم تمامی افرادی که در آشکار شدن مذاکرات من با باشگاه نقش داشتند را ببخشم، حتی اگر همه جزئیات قرارداد من مشخص نشده باشد. هرگز درباره این موضوع صحبتی نداشته ام زیرا فقط روی انجام کار خود در بایرن مونیخ تمرکز کرده بودم و این کار درستی بود زیرا در پایان ما موفق به فتح سه گانه شدیم. هر روز از این که توانستم تا نقش موثری در داستان فوق العاده فصل جاری باشگاه داشته باشم، به خودم افتخار می کنم.

آلابا در ادامه افزود:

این باشگاه برای من مانند سایر باشگاه ها نیست. بایرن مونیخ برای من مانند خانه و خانواده ام است. 12 سال است که من این پیراهن قرمز را می پوشم و هر روز این کار (پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ) را با فداکاری، غرور و علاقه انجام می دهم و هنوز هم این پیراهن را بر تن دارم. احساس راحتی که در این باشگاه فوق العاده دارم، برای من از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد. تمامی هم تیمی ها و کارکنان باشگاه بایرن مونیخ در قلب من قرار دارند. در یک خانواده، شما ممکن است نظر متفاوتی نسبت به سایر اعضا داشته باشید و با یکدیگر بحث کنید اما آن ها برای همیشه خانواده شما می مانند. من این موضوع را در نظر خواهم گرفت. من خیلی امیدوارم تا هر چه سریع تر بتوانیم راه حلی پیدا کنیم تا باشگاه، مسئولان، هم تیمی هایم و هواداران بدانند که وضعیت از چه قرار است.  

همچنین بخوانید:

اولی هونس: پینی زهوی یک پیرانای حریص است؛ داوید آلابا در بهترین باشگاه جهان حضور دارد

پدر داوید آلابا: چندین بار فرصت انتقال پسرم به تیم دیگری را داشتم اما ما وفادار بودیم و همیشه تصمیم گرفتیم که بمانیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس