Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:17:00 GMT

ساماندهی سایت‌های پسماند شهرستان تنگستان تسریع شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۷۶۹۲

ساماندهی سایت‌های پسماند شهرستان تنگستان تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر چهارشنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند اظهار داشت: محیط زیست نعمتی ارزشمند بوده که می‌بایست در حفظ و نگهداری از آن کوشا و به نسل‌های آینده منتقل شود و مسئولیت همگان در این خصوص مهم است.

وی هماهنگی و همکاری تمامی ادارات از جمله محیط زیست، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و آموزش و پرورش را در حفظ و نگهداری محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: همه باید با همکاری مناسب با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان یکی از اساسی‌ترین راه‌های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان را آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست.

وی با اشاره به وظایف شهرداری در خصوص جمع آوری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در سطح شهرستان اظهار داشت؛ شهرداری‌ها باید نسبت به ساماندهی و انتقال زباله‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی محل دفن پسماند و نخاله‌های ساختمانی اقدام کنند.

در ادامه اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات مدیریت پسماند در حوزه کاری خود پرداختند و مصوباتی برای بهبود وضعیت موجود در خصوص ساماندهی سایت پسماند شهرهای اهرم، دلوار و روستای بندر بوالخیر تصویب و راهکارهایی به منظور رفع موانع ارائه شد.

کد خبر 5024177

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر پسماند تنگستان ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر شهرکرد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی