Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دو باشگاه بارسلونا و اینتر پس از ماه‌ها مذاکره هنوز با یکدیگر برای انتقال لائوتارو مارتینس به توافق نرسیده‌اند.

خبرگزاری میزان - باشگاه بارسلونا هنوز از جذب لائوتارو مارتینس، مهاجم تیم فوتبال اینتر منصرف نشده و همچنان پیگیر شرایط جذب او است. با این حال، موانعی که اینتر برای این انتقال جلوی پای بارسلونا گذاشته این باشگاه را کمی مردد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، مارتینس علاقه زیادی به حضور در بارسلونا دارد و نظر خود را هم به مدیران اینتر اعلام کرده است، اما اینتر نمی‌خواهد به راحتی این بازیکن را از دست بدهد و می‌خواهد تا جایی که ممکن است مبلغ بیشتری از بارسلونا بابت فروش او به دست بیاورد.

رونالد کومان، سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا چندی پیش لوئیس سوارس را در فهرست فروش تیمش قرار داد و گزینه اول برای جانشینی سوارس، مارتینس است.

بیشتر بخوانید: تلاش بارسلونا برای معاوضه سوارس و مارتینس

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لائوتارو مارتینس بارسلونا اینتر رونالد کومان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لائوتارو مارتینس بارسلونا اینتر رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چند روزی است که بیستمین قهرمانی سری A را جشن می‌گیرد و از همین حالا به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده است. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که 5 بازیکن قرار است طی هفته‌های آینده، آخرین روزهای حضور در این باشگاه را سپری کنند. این بازیکنان الکسیس سانچز، خوان کوادرادو، استفانو سنسی، دیوی کلاسن و امیل آئودرو هستند.

سانچز، کوادرادو، کلاسن و سنسی می‌بینند که قراردادشان در ژوئن به پایان می‌رسد و اینتر هم به آن‌ها پیشنهاد جدیدی نمی‌دهد. سانچز در جریان جشن‌های اخیر اینتر عملا جدایی خود را تایید کرد و برای باشگاه و هم تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد.

کوادرادو هم در بیشتر مسابقات فصل جاری مصدوم بوده و پس از تابستان هم در این باشگاه نخواهد ماند. از سوی دیگر، سنسی از ژانویه به لسترسیتی نزدیک بوده و اینتر از چند ماه پیش آماده جدایی این هافبک ایتالیایی شده بود.

قهرمان سری A بند تمدید قرارداد کلاسن تا سال 2025 را فعال نمی‌‌کند. این بازیکن هلندی تنها 308 دقیقه در تمام مسابقات این فصل بازی کرده است. فقط آئودرو امیدوار است که پس از تابستان در اینتر بماند. اولویت باشگاه جذب بنتو، دروازه‌بان برزیلی، است اما اگر آن‌ها نتوانند این بازیکن را جذب کنند، آئودرو می‌تواند در باشگاه بماند. به هر ترتیب در حال حاضر باشگاه حاضر به تمدید انتقال قرضی او نشده است.

دیگر خبرها

  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه