Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد از عملکرد تیمو ورنر و کای هاورتس برابر برایتون رضایت دارد.

در هفته اول لیگ برتر انگلیس، چلسی 3-1 توانست در خانه برایتون به برتری برسد و فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است تیمش در دیداری برنده شده که سال گذشته ممکن بود در آن امتیاز از دست دهد. به گزارش طرفداری و به نقل از یورو اسپورت، فرانک لمپارد پس از بازی به خبرنگاران اسکای گفت:

نمی خواهم صرفا به یک سیستم متکی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه یا چهار بازیکن داریم که می خواهند در پست شماره 10 بازی کنند اما من می خواهم تیمم منطعف و سازگار با شرایط باشد. بازیکنان تهاجمی زیادی داریم و چیزی که من می خواهم، روان و پویا بودن است. امروز به اندازه کافی روان بازی نکردیم اما روی این مسئله کار خواهیم کرد. فکر می کنم که خوب بازی کردیم و تعهد کاری بازیکنانم را پسندیدم. تیم ما چهار روز است که با نفرات کامل به تمرین می پردازد و سخت است انتظار داشته باشید از همان روز اول، تیم ما بهترین عملکرد را داشته باشد. این دیداری بود اگر سال گذشته برگزار می شد ممکن بود امتیاز از دست دهیم اما این بار عزم و اراده خوبی از خودمان نشان دادیم.

 رضایت لمپارد از ریس جیمز، هاورتس و ورنر

گل دیدنی ریس جیمز باعث شد از جایم بلند شوم. ما در آن مقطع بازی چندان خوب بازی نمی کردیم. ریس جیمز بازیکنی باکیفیت است و در چنین لحظاتی می تواند توانایی هایش را نشان دهد. هاورتس را پسندیدم. بازی آسانی نبود و طبیعتا در چنین بازی ای نمی شود یک بازیکن چندین گل بزند اما هاورتس در این بازی چشمه هایی از مهارت هایش را به نمایش گذاشت. از تحرک تیمو ورنر در نقاط مختلف زمین لذت بردم. او مهاجمی بی رحم است و عطش زیادی برای گلزنی دارد. کپا؟ از عملکرد کپا راضی ام. کپا این جاست و دروازه بان چلسی است.

همچنین بخوانید:

برایتون 1-3 چلسی؛ ریس جیمز جور گرانقیمت ها را کشید 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانک لمپارد ریس جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس