Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.

وی در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول این هفته برنامه‌هایی متناسب با وضعیت فعلی و با رعایت همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری و همراهی بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه همه ما مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم اضافه کرد: آحاد مردم بخصوص بسیجیان این شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی با فضا سازی و اجرای آئین‌های ویژه و نمادین و اجرای مسابقات فرهنگی هنری در بین مردم این شهرستان آن را گرامی خواهیم داشت.

حسین زاده با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده شده است گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا اجرا خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان «ما قوی هستیم»، افزود: در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس بیش از ۷۰ عنوان برنامه در شهرستان اصلاندوز تدارک دیده شده که در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی دیدار با امام جمعه شهرستان اصلاندوز، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم روستایی و عشایری، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، زیارت و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه، خاطره گویی رزمندگان، میقات صالحین، مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز برشمرد.

حسین زاده برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و فضاسازی فرهنگی را از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5023459

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهرستان اصلاندوز ایثار و شهادت اردبیل بسیج عشایری ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان