Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:17:51 GMT

تولید لاستیک ۲۶ درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۳۴۷

تولید لاستیک ۲۶ درصد افزایش داشته است

میرسعیدقاضی با اشاره به اینکه تولید لاستیک ۲۶ درصد افزایش داشته است، گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال بیش از ۲۱ میلیون حلقه لاستیک به میزان نیاز بازار داخلی تولید شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی میرسعید قاضی شب گذشته (دوشنبه 24 شهریور) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: در سال ۹۷ شانزده میلیون و ۳۰۰ هزار، در سال ۹۸ هجده میلیون و ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک تولید شد و در پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تولید لاستیک ۲۶ درصد افزایش داشته است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال بیش از ۲۱ میلیون حلقه لاستیک به میزان نیاز بازار داخلی تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن صنعت لاستیک ایران افزود: به علت گستردگی نمایندگی‌ها و نبود ساز و کار نمی‌توانیم بر توزیع لاستیک نظارت کنیم، اما با نرخ مشخص، لاستیک‌ها را با فاکتور به نمایندگی‌ها می‌دهیم.

 

میرسعید قاضی گفت: لاستیک‌های سنگین از نیمه دوم سال ۹۷ در سامانه جامع تجارت ثبت شد، اما ثبت انواع دیگر لاستیک از مرداد امسال الزامی شده است. بخش خودروساز به علت نداشتن کد شناسایی نمی‌توانند وارد سامانه جامع تجارت شود.

 

رئیس انجمن صنعت لاستیک ایران گفت: در مرداد و شهریور تولید لاستیک‌ها را ماهی یک بار در سامانه جامع ثبت می‌کنیم و این کار از مهر، هر دو هفته یک بار انجام می‌شود. از این هفته لاستیک‌های وانتی نیز در سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود.

 

رئیس انجمن صنعت لاستیک ایران گفت: علت ثبت نشدن تولید لاستیک‌های وانتی، نبود زیرساخت در سامانه جامع تجارت بود.

 

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ میلیون دلار برای واردات مواد اولیه لاستیک، ارز اختصاص داده اند در حالی که برای هر یک کیلو محصول به یک دلار ارز نیاز است و از دولت می‌خواهیم این مسئله را تسهیل کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع لاستیک لاستیک کارخانه لاستیک تولید لاستیک لاستیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • بازار لاستیک ترمز برید