Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:55:27 GMT

مکان‌یابی برای احداث مصلای شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۵۷۶

مکان‌یابی برای احداث مصلای شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به یکصد و بیست و هشتمین جلسه این کمیسیون با موضوع پیشنهاد احداث مصلی شهر شیراز و جابجایی محل برگزاری نماز جمعه که با حضور اعضا و مدیران شهری و برگزار شد، گفت: امکان‌سنجی و مکان‌یابی احداث مصلی شهر شیراز و جابجایی محل برگزاری نماز جمعه در حال انجام است و نتیجه ظرف ۳ هفته آینده به کمیسیون ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذر امامی  گفت: مقرر شد معاونت شهرسازی و معماری با هماهنگی شهرداری منطقه ۸ شیراز، اداره حقوقی و املاک شهرداری و نماینده، ولی فقیه در شهر شیراز نسبت به بررسی درخواست اقدام کند.

بررسی مشکلات جمعی از مهندسان معاونت شهرسازی و معماری در خصوص استفاده از پروانه اشتغال دیگر موضوع مورد بررسی در کمیسیون بود که این عضو شورای اسلامی شهر شیراز به آن اشاره داشت.

او تصریح کرد: این موضوع جهت بررسی و تصمیم‌گیری بیشتر به کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز ارجاع شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز