Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:33:48 GMT

رونق 35 واحد تعطیل از سوی دادگستری گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۵۹۵

رونق 35 واحد تعطیل از سوی دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان گمیشان بررسی شد.
رئیس کل دادگستری استان و معاونان او در سفر یکروزه خود به شهرستان گمیشان ابتدا به سایت پرورش میگوی این شهرستان رفتند و سپس در فرمانداری این شهر پای درد دل و دغدغه‌های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این شهرستان نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی در دوره تحول، کمک به حل مشکلات و رفع موانع تولید است و برای تحقق این هدف با حضور در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رصد می‌کنیم که فقط از ابتدای امسال تاکنون 99 بازدید از واحدهای تولیدی استان داشتیم.
هادی هاشمیان افزود: امروز پنج فعال تولیدی مشکلات خود را مطرح کردند و قرار شد  رفع مشکلات آنان در دستور کار دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گیرد.
هاشمیان ادامه داد: از ابتدای امسال چهار واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کمک دستگاه‌های اجرایی، دوباره فعال شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، 35 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی رونق گرفت که در مجموع برای یک‌هزار و 200 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد.
هاشمیان  افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتی است که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.
انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری گلستان دادگستری گلستان هادی هاشمیان اقتصاد مقاومتی گلستان ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی