Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید تابش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری قزوین اظهار داشت: در شرایطی در هفته اول مقابل شهرداری قزوین قرار گرفتیم که تا چند روز پیش از مسابقه نمی‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم، چون برخی جابجایی‌ها صورت گرفت و برخی تیم‌ها حذف و دوباره اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هر حال در هفته اول مقابل شهرداری قزوین قرار گرفتیم و با وجود شناخت کمی که از حریف داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم. ما تلاش کردیم سبک بازی خودمان را ارائه کنیم و با آنالیز حین بازی به شناخت کافی برسیم. در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها نقاط ضعفی دارند که به مرور زمان از بین می‌رود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا نقاط ضعفی که در بازی‌های دوستانه و هفته اول لیگ در تیم خود دیدیم را برطرف کنیم. در هفته دوم باید مقابل آذرباتری قرار بگیریم. شناخت نسبی از آنها داریم، چون در تورنمنت دریاچه ارومیه با آنها بازی کردیم. آنها تیم جوان و جنگنده‌ای هستند. قطعاً آنها را دست کم نخواهیم گرفت، چون می‌دانیم اگر غفلت کنیم ضربه بدی خواهیم خورد. 

تابش‌نژاد درمورد برگزاری مسابقات در شرایط کرونا ادامه داد: فدراسیون پروتکلی در نظر گرفته که اگر باشگاه‌ها به آن عمل کنند دچار مشکل نخواهند شد. ما در تیم خود بسیار به موارد بهداشتی اهمیت می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا کسی از اعضای کادر فنی و بازیکنان به کرونا مبتلا نشود.  در هفته اول برخی تیم‌ها متضرر شدند و این شرایط امکان دارد در هفته‌های آینده برای سایر تیم‌ها رخ دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ورزشی شهرداری لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین هفته اول تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان