Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ 10یخچال ارزان قیمت ساید بای ساید موجود در بازار لوازم خانگی را می‌توان در رنج قیمت ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷۹ میلیون تومان مشاهده کرد. این یخچال‌ها، محصولات جی پلاس، اسنوا، دوو، اکسنت، آر تی سی، وست پوینت و سامسونگ هستند که ۶ مدل از آن‌ها را می‌توان با قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برند

مدل

قیمت

جی پلاس

GSS-J705

۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

اسنوا

S8-2261S

۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

دوو

DES-2915W

۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

اکسنت

AC-SBS

۳۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

آر تی سی

RTC SBS

۳۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

دوو

D2S-3033S

۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

وست پوینت

WSQ ERWDSK

۴۵ میلیون تومان

وست پوینت

WFDQ 5916 ERIWD

۴۶ میلیون تومان

سامسونگ

FSR 12

۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

سامسونگ

RS25

۷۹ میلیون تومان

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لوازم خانگی یخچال میلیون تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول