Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@10:45:03 GMT

ساخت واحدهای جدید یهودی‌نشین/ادعای امارات پوچ درآمد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۸۲۹

ساخت واحدهای جدید یهودی‌نشین/ادعای امارات پوچ درآمد

مقامات اسرائیلی با سرپیچی آشکار از قوانین بین المللی و توافق های اخیر برای عادی سازی روابط خود با کشورهای حاشیه خلیج فارس، برنامه های احداث نزدیک به هزار واحد جدید اسکان در کرانه باختری را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، مقامات اسرائیلی با سرپیچی آشکار از قوانین بین المللی و توافق های اخیر برای عادی سازی روابط خود با کشورهای حاشیه خلیج فارس، برنامه های احداث نزدیک به هزار واحد جدید اسکان در کرانه باختری را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن برجیه ، یک فعال محلی ضد شهرک سازی و ضد آپارتاید ، روز دوشنبه به خبرگزاری رسمی وفا فلسطین گفت که وزارت ساخت و ساز و مسکن اسرائیل چراغ سبز برای ساخت 980 واحد در شهرک افرات واقع در 12 کیلومتری جنوب بیت المقدس داده است.

 

وی افزود که در چارچوب این طرح مناطق وسیعی از زمین های کشاورزی فلسطین توقیف خواهد شد.

 

در اوایل این ماه ، شبکه تلویزیونی کانال 12 اسرائیل گزارش داد که بنی گانتز ، وزیر امور نظامی و نخست وزیر علی البدل رژیم صهیونیستی ، ظاهراً به دنبال تصویب ساخت 5000 واحد جدید است که شش ماه به حالت تعلیق درآمده بود.

 

اسرائیل و امارات متحده عربی در 13 آگوست به شرط تعلیق برنامه الحاق کرانه باختری به شهرک های یهودی نشین برای روابط عادی توافق کردند ولی همان روز نتانیاهو گفت که این برنامه هنوز روی میز است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک های یهودی نشین امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که ۴ تَن از مبارزان این گردان‌ها طی یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «دیرالغصون» در شمال طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قسام در بیانیه خود تایید کرد که در جریان این یورش ۱۵ ساعته نظامیان صهیونیست، «علاء أدیب شریتح» فرمانده گردان‌های قسام در طولکرم، «تامر عبد الرحمن فقها» یکی از مجریان عملیات‌های «بیت لید» و «نبی الیاس»، «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان قسام و «آسال بشیر بدران» از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قدس نیز در بیانیه خود در این باره اعلام کرد که در یورش دیروز نظامیان صهیونیست به دیر الغصون «اسال بشیر توفیق بدران أبو إحسان» از مبارزان گردان‌های قدس و «علاء أدیب شریتح»، «تامر عبد الرحمن فقها» و «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان گردان‌های قسام به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز پس از بیش از ۱۵ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در منطقه «دیر الغصون» در شمال طولکرم، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

برخی منابع گزارش داده بودند که ۳ مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و در جنایتی وحشیانه پیکر یکی از این مبارزان نیز از سوی نظامیان صهیونیست سوزانده شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

کد خبر 6097667

دیگر خبرها

  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی