Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش شهروندان زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس و عبرت اراذل و اوباش می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش شهروندان، زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس و دستگاه‌های ذی‌ربط و موجب عبرت اراذل و اوباش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه امنیت، زمینه‌ساز موفقیت، توسعه و پیشرفت هر کشوری است عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه مهم، خطیر و افتخارآمیز تأمین نظم و امنیت کشور را بر عهده دارد از طرفی تعامل خوب نیروی انتظامی با شهروندان همواره رضایت آحاد مردم را به همراه داشته و شهروندان نیز به پلیس مقتدر افتخار می‌کنند. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی را اقدامی مؤثر و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: اجرای این طرح در راستای حفظ و ارتقاء امنیت و ابعاد روانی و احساس امنیت شهروندان اقدامی ضرویی است از طرفی برخورد با برهم‌زنندگان نظم جامعه موجب رضایت مردم می‌شود.

لزوم برخورد جدی‌تر دستگاه‌های متولی با اراذل و اوباش؛ تامین امنیت محلات مطالبه جدی مردم استرئیس پلیس کشور: با پنجه اقتدار مقابل اراذل و اوباش ظاهر می‌شویمدستگیری اراذل و اوباش در شرق استان تهران 268 درصد افزایش یافت

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ شخصی اجازه اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان را ندارد پشتیبانی قاطع از حافظان نظم و امنیت را یک امر مهم دانست و گفت: برای تداوم امنیت مشارکت مردم لازم است و در راستای جلب مشارکت عمومی بر اساس تحقق اصل جامعه‌ محوری باید برقراری امنیت پایدار در دستور کار ناجا قرار گیرد. 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز در جمع خبرنگاران حمایت همه جانبه مجلس از پلیس برای برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی را متذکر شد و اظهار داشت: مجلس در حمایت از امنیت مردم قوانین متعددی را تدوین کرده است علاوه بر این‌ها با تمام قوا در تأمین نظم و امنیت از پلیس حمایت ‌به عمل می‌آورد.

سید کاظم دلخوش اباتری ضمن اشاره به موضوع آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح گیلان عنوان کرد: تمامی ادیان الهی از جمله دین مبین اسلام به امر مهم توجه بر امنیت مالی و جانی مردم تأکید فراوانی دارند و نیروی انتظامی در همین راستا و با توجه به آیات قرآن کریم و قانون برای امنیت مردم به خوبی تلاش می‌کند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس از هیچ کمکی در جهت برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی دریغ نمی‌کند ابراز داشت: باید توجه داشت که جامعه و مردم در ایجاد امنیت اجتماعی به پلیس اعتقاد و ایمان کامل دارند از طرفی تأمین امنیت اجتماعی مردم توسط پلیس امری بسیار مهم به شمار می‌رود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس این موضوع را که مردم در ایجاد امنیت اجتماعی و برقراری نظم در جامعه به پلیس اعتقاد و ایمان کامل دارند مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اگر امنیت اجتماعی توسط پلیس برای مردم تأمین نشود بدون شک ضرورت‌های زندگی شهروندان در اولویت‌های دیگر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش اراذل و اوباش امنیت اجتماعی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز