Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حبیب زاده با بیان اینکه تقریبا لیست املاک شهرداری تهران که به افراد غیر واگذار شده از سوی سازمان املاک شهرداری تهران آماده شده است، گفت: بعد از آغاز شورای شهر پنجم اعضای شورا یک مصوبه ای داشتند که بر اساس آن شهرداری ملزم شد که لیست املاکی که حق بهره برداری از آن را به غیر واگذار کرده تهیه کند که حالا پس از گذشت سه سال این لیست نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: افشین حبیب زاده  با بیان اینکه تقریبا لیست املاک شهرداری تهران که به افراد غیر واگذار شده از سوی سازمان املاک شهرداری تهران آماده شده است، گفت: بعد از آغاز شورای شهر پنجم اعضای شورا یک مصوبه ای داشتند که بر اساس آن شهرداری ملزم شد که لیست املاکی که حق بهره برداری از آن را به غیر واگذار کرده تهیه کند که حالا پس از گذشت سه سال این لیست نهایی شده است.

وی با بیان اینکه چندی پیش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری به عنوان دبیر کمیته املاک شهرداری ، گزارشی از وضعیت املاک ارائه کرد، گفت: در آن جلسه تقریبا همه اعضای شورا تاکید داشتند که این لیست در راستای شفافیت منتشر شود.

حبیب زاده با بیان اینکه در این لیست تعداد املاک واگذار شده به غیر، املاک در اختیار شهرداری، املاک تخلیه شده، املاکی که پرونده آن به دادگاه ارجاع شده است مشخص شده، گفت: این لیست مهر محرمانگی ندارد و انتشار آن بر خلاف ضوابط نیست. چرا که اصلا محرمانه نیست و من به شخصه معتقدم که باید این لیست منتشر شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر مابقی اعضای شورای شهر چیست؟ گفت: تا کنون هیچ یک از اعضای شورا در مورد عدم انتشار این لیست اظهارنظر نکرده و همگی موافق انتشار آن هستند. چرا که هم اطلاعات محرمانه نیست و هم در راستای شفافیت مردم پایتخت باید در جریان امورات قرار گیرند.

به گفته حبیب زاده ،‌لیست املاک تقریبا نهایی شده است و به نظر می رسد که اعضا برای اخذ تصمیم نهایی درباره انتشار اطلاعات املاک، منتظر نهایی شدن هستند اما دقت داشته باشید که بخش اعظمی از این املاک در راستای اهداف فرهنگی شهرداری در اختیار معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان های زیرمجموعه قرار دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: املاک ، تهران ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: املاک تهران ناطقان املاک شهرداری تهران واگذار شده غیر واگذار اعضای شورا لیست املاک حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است