Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:13:11 GMT

حضور رسمی کاراته در بازیهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۱۵۶

حضور رسمی کاراته در بازیهای اروپایی

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته المپیک اروپا برنامه آزمایشی سومین دوره بازی‌های اروپایی را منتشر کرد که در کاراته در دو بخش کاتا و کومیته نیز در تقویم این رویداد رسمی درج شده است. این بازی‌ها در ۲۳ رشته ورزشی طی روزهای ۹ تا ۲۵ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار شود.

سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار این خبر نوشت: همانطور که در دو دوره قبلی بازی‌های اروپایی، باکو در سال ۲۰۱۵ و مینسک در سال ۲۰۱۹ شاهد مبارزه کاراته کاها در این رویداد چند ورزشی بودیم، در این دوره نیز ۹۶ کاراته کا به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این خبر آمده است: بسیار خوشحالیم کاراته در برنامه ورزشی بازی‌های اروپایی ۲۰۲۳ قرار گرفته است. ما کاملاً متعهد به برگزاری موفقیت آمیز در بازی‌های اروپا هستیم، همان کاری که در دو دوره قبلی این رویداد انجام داده بودیم. ما متقاعد شده‌ایم که کاراته می‌تواند یکی از رشته‌های جذاب در این دوره از بازی‌ها باشد. ما با کمک کمیته برگزاری و اتحادیه کاراته لهستان به رهبری «پاول پولتوزسکی» برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رقابتها و نمایش توانمندیهای کاراته همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

کد خبر 5024158

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته فدراسیون جهانی کاراته مسابقات کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون کشتی احمد سعادتمند ویروس کرونا فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟