Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@09:30:36 GMT

لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۴۱۷

لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر

تین نیوز

استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان براساس برنامه‌ زمان‌بندی مورد تاکید است.

عبدالکریم گراوند در شورای تامین مسکن و جلسه ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان اظهار کرد: دستگاه‌های متولی مسکن مهر استان بوشهر باید پروژه‌های باقی‌مانده را هر چه زودتر تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان بوشهر گفت: پروژه مسکن مهر ولایت بوشهر با همکاری دستگاه‌های ذیربط پیگیری و امسال تکمیل و تحویل شود.

استاندار بوشهر به پروژه مسکن مهر پرگان برازجان پرداخت و بیان کرد: برای تسریع در تکمیل این پروژه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مشارکت متقاضیان ضروری است و در این راستا برای هماهنگی بیشتر لازم است جلسه تخصصی با مسئولان ذیربط و متقاضیان تشکیل شود.

گراوند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره کل مالیات، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق در تسریع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را ضروری دانست و تاکید کرد: مجری طرح مسکن مهر در شهرهای بوشهر و برازجان بر اساس برنامه زمان‌بندی باید واحدهای مسکونی را تکمیل کند و تحویل متقاضیان دهد و هرگونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مسکونی در شهر جدید عالی‌شهر تصریح کرد: توسعه طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر باید در اولویت قرار بگیرد و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان مورد توجه است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر زیرساخت‌های ورزشی، بهداشت و درمان و طرح‌های فرهنگی و آموزشی در عالی‌شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رونق بیشتر عالی‌شهر باید برای در تکمیل طرح جامع بهداشتی درمانی تسریع شود چراکه این مهم یکی از مطالبات مردم ساکن در این شهر جدید است.

گراوند با بیان اینکه در عرصه فضاهای آموزشی کارهای خوبی در عالی‌شهر انجام شده به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید با جدیت و تعامل مناسب مدیران دنبال شود.

وی با تاکید بر همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: باید در این عرصه مجوزها در کوتاه‌ترین زمان صادر شود و نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات مسکن مهر نباشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 16 پروژه در اجرای بازآفرینی شهرها تدوین شده است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 5.9 میلیارد تومان سهم شرکت بازآفرینی شهری است که باید این پروژه‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند پروژه های مسکن مهر استان بوشهر مسکن مهر اجرای طرح عالی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه‌ باشد، گفت: چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با رئیس هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و گفت: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مسئله چای سنواتی نباید موجب خدشه‌دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان کرد و افزود: اراده همه مسئولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده، خاطرنشان کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم »، افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود