Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های صدا و سیمای استان در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

«محمود کردستانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: یاد یاران نام برنامه ای است از صدای شبکه استانی‌ هامون که با موضوع دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی یاد یاران را زنده می‌کند.

 

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این برنامه با محور دفاع مقدس سعی در تجلیل و تقدیر از جانبازان ، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را دارند که با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا در برنامه یاد یاران خاطره و نام آن بزرگان را زنده خواهند نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی حامد بیجاری واجرای وحیده نوکندی ، وحیده سلطانی ، مهدی صدیقی  ، میثم سیف الدین و میثم جهانتیغ به روی آنتن خواهد رفت.

 

کردستان همچنین دفاع ادامه دارد: نیز عنوان برنامه ایست که از 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس از شبکه استانی هامون برای بینندگان به صورت زنده پخش خواهد شد 

 

وی افزود: این برنامه با حال و هوای روزهای دفاع مقدس خاطرات سالهای جنگ تحمیلی و دلاورمردیها و رشادت های جوانان این مرزو بوم را بازگو می کند.

 

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حضور یادگاران و بازماندگان هشت سال دفاع مقدس دربرنامه ، مصاحبه با خانواده های شهدا ، روایت وصیت نامه شهدا ء ، سرودهای حماسی ، ملی و میهنی از جمله بخش هایی است که در این برنامه خواهید دید.

 

کردستانی یادآور شد: این برنامه را فردین حکمتی در 8 قسمت 60 دقیقه ای از ساعت 20:30 دقیقه تهیه کنندگی وفرهاد ملک جمشیدی اجرا خواهد نمود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: وصیت نامه شهداء سرودهای حماسی هفته دفاع مقدس صدا و سیمای سیستان و بلوچستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود