Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:38:22 GMT

احداث بیمارستان دندانپزشکی توسط مادرشهیدان در بابل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۵۰۶

احداث بیمارستان دندانپزشکی توسط مادرشهیدان در بابل

به گزارش خبرنگار مهر، سید فرزاد جلالی دوشنبه شب با حضور در منزل شهیدان شعبان زاده با بیان اینکه اولین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در بابل توسط مادر بزرگوار شهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده احداث می‌شود، این اقدام مادر شهیدان را ارزشمند و دارای خیر بیان کرد.

وی با تقدیر از اقدام مادر بزرگوار شهیدان، ادامه داد: این مادر شهید سرمایه و دارایی خود را صرف تجهیز و راه اندازی تنها بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با اظهار اینکه بنیاد نیکوکاری و سلامت بابل و دانشکده دندانپزشکی نیز بیش از ۳۰ یونیت و تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرده، افزود: این تجهیزات در حال نصب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: پلیس کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده دارای ۳۲ یونیت بوده که به زودی بهره برداری می‌شود.

کد خبر 5024270

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر محرم 99 کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم هفته دفاع مقدس بیمارستان دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

با فرا رسیدن اردیبهشت ماه کاشت نشا برنج در شالیزار‌های شمال کشور آغاز شده است. بهترین زمان برای کاشت برنج اردیبهشت ماه است و اغلب در شهریور ماه به بار می‌نشیند و آماده برداشت می‌شود.

این روز‌ها شالیزار‌های شمال کشور نمای زیبایی را به طبیعت بخشیده است. شهروند خبرنگار ما فیلمی از شالیزار‌های شهرستان بابل را به نمایش گذاشت که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا دوم در شالیزار‌های روستای سنگرودپی بابل + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد