Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:07:20 GMT

اختلال در تولید نفت آمریکا با نزدیک شدن طوفان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۰۴۵

اختلال در تولید نفت آمریکا با نزدیک شدن طوفان

نزدیک شدن طوفان گرمسیری سالی به گالف کوست آمریکا برای دومین بار طی کمتر از یک ماه، تولید نفت در خلیج مکزیک آمریکا را مختل می‌کند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، طوفان گرمسیری سالی در ساحل غربی فلوریدا در روز یکشنبه شدت گرفته و احتمالاً به یک طوفان درجه 2 تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، مرکز ملی طوفان آمریکا اعلام کرد خطر هجوم این طوفان خطرناک با بادهای پرسرعت به گالف کوست آمریکا وجود دارد.

 نزدیک شدن این طوفان برای دومین بار طی کمتر از یک ماه، تولید نفت در خلیج مکزیک آمریکا را مختل می‌کند. مرکز ملی طوفان آمریکا که مقر آن در میامی قرار دارد اعلام کرد این طوفان در روز دوشنبه به حداکثر قدرت خود می‌رسد و احتمالاً در ساعات اولیه روز سه شنبه به مرکز گالف کوست نزدیک می‌شود.

جان بل، فرماندار لوئیزیانا گفت از دونالد ترامپ درخواست کرده شرایط اضطراری قبل از طوفان اعلام کند تا بتوانند از حمایت زودهنگام دولت فدرال برخوردار شوند.

وی در یک کنفرانس خبری گفت:« ما دلایل کافی در اختیار داریم تا باور کنیم این طوفان تهدیدی جدی برای مردم جنوب شرق لوئیزیانا است».

 به گفته یکی از مقامات سرویس هواشناسی ملی آمریکا، انتظار می‌رود طوفان سالی به یک طوفان درجه دو تبدیل شده و با بادهایی با سرعت 100 مایل در ساعت (161 کیلومتر در ساعت) در روز سه شنبه در جنوب شرق لوییزیانا بارش‌های سنگینی داشته باشد.

توقف تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک با نزدیک شدن طوفانتولید نفت آمریکا کاهش یافت

 3 سه هفته پیش طوفان لائورا به یک طوفان درجه چهار تبدیل شد و با بادهایی با سرعت 150 مایل در ساعت (145 کیلومتر در ساعت) خلیج مکزیک آمریکا را در نوردید. این طوفان صدها تاسیسات نفتی دریایی را تعطیل، شهرهای ساحلی لوئیزیانا را تخریب و برق بسیاری از مناطق لوئیزیانا و تگزاس را قطع کرد.

 شرکت های نفتی بریتیش پترولیوم و ایکویینر در روز یکشنبه کارکنان خود را از سکوهای دریایی تخلیه کردند. شرکتهای چورون و مورفی اویل این کار را در روز شنبه انجام داده بودند.

 طوفان لائورا 1.5 میلیون بشکه در روز از تولید نفت را متوقف کرده و بسیاری از پالایشگاه ها را تعطیل کرده بود.

 انتهای پیام/62

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیج مکزیک تولید نفت نزدیک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!