Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون انرژی مجلس از وزیر نفت خواست با تشکیل جلسه ای با حضور وزرای قبلی نفت در مجلس ابهامات موجود در مورد قراردادهای کرسنت و توچال را رفع کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، فریدون عباسی در ادامه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه 25 شهریور و پس از سخنان وزیر نفت در رابطه با برنامه های توسعه ای این وزارتخانه گفت: ابهامات زیادی در مورد قراردادهای قبلی همانند کرسنت و توچال وجود دارد و پیشنهادی که در این مورد است، این است که وزیر نفت با حضور وزرای قبلی در مجلس جلسه ای را برگزار کنند و ابهامات در این رابطه را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت نیاز به یک نظام جامع حقوق و دستمزد برای کارکنان اش دارد، اظهار داشت: باید در وزارت نفت بحث همسان سازی حقوق به خوبی انجام شود و ایراداتی که در حال حاضر وجود دارد، رفع شود.

 

وی ادامه داد: تربیت نیروی انسانی ماهر از دیگر مسایلی است که باید در وزارت نفت انجام شود و این وزارتخانه باید در این راستا دانشگاه نفت را تقویت کند و با سازمان فنی و حرفه ای تعامل بهتری داشته باشد.

 

وی با تاکید بر انسجام مدیریت در حوزه انرژی گفت: باید وزیر نفت با وزرای نیرو، کشور و صنایع انسجام بهتری داشته باشند چرا که در این رابطه انفعال هایی به چشم می خورد.

 

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم انسجام مدیران نفتی با مدیران استانی خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی این را دارد که با وزارت نفت در پروژه های بالادستی و پایین دستی نفت همکاری لازم را داشته باشد و امیدواریم با همکاری دولت و مجلس آینده خوبی که در شان ملت ایران باشد، رقم بخورد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس وزارت نفت وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه