Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌ های بدهکار در آسیا در صورتی که نتوانند شرایط مالی خود را سامان بدهند از حضور در لیگ‌ های داخلی کشورها نیز محروم خواهند شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالا باشگاه های بدهکار را طی دو فصل آینده از شرکت در لیگ داخلی هم محروم کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر نسبت به وضعیت مالی باشگاه‌ های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حساسیت زیادی به خرج می‌ دهد و حتی در گذشته برخی باشگاه‌ های عربستانی را به دلیل شرایط نامناسب مالی از این رقابت ‌ها کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامه ‌ریزی است تا باشگاه ‌های بدهکار از حضور در لیگ ‌های داخلی کشورها نیز محروم شوند. این مساله در صورت ابلاغ به فدراسیون‌ های فوتبال عضو AFC به احتمال فراوان از دو فصل آینده اجرایی خواهد شد. 

به عبارت دیگر باشگاه های بدهکاری مثل استقلال، پرسپولیس اگر نتوانند وضعیت بدهی ‌های انباشته خود را مشخص کنند ممکن است از دو فصل دیگر حتی مجوز شرکت در لیگ برتر ایران را هم نداشته باشند چه برسد به اینکه بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

در حال حاضر فیفا و AFC از طریق بستن پنجره ‌های نقل و انتقالاتی باشگاه ‌های بدهکار و حتی کسر امتیاز در لیگ‌ های داخلی کشورها مداخله می ‌کند ولی به زودی ممکن است به باشگاه ‌های بدهکار اصلا مجوزی برای فعالیت در لیگ ‌های داخلی کشورها داده نشود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا داخلی کشورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد