Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که اروپا باید برای افزایش آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 طی دو ماه آینده آماده باشد.

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که احتمال افزایش آمار روزانه فوتی‌های کروناویروس در ماه های اکتبر و نوامبر بالاست و کشورهای اروپایی باید برای مقابله با این شرایط آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هانس کلوگ» مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا گفت: شرایط در حال سخت تر شدن است. در ماه اکتبر و نوامبر شاهد افزایش موارد فوتی خواهیم بود.

بسیاری از کشورهای اروپایی به تازگی و به دنبال هفته ها افزایش موارد جدید ابتلا اقدامات شدیدتری را برای کنترل شیوع کروناویروس جدید اتخاذ کرده اند هرچند که تعداد فوتیها در این مدت ثابت بوده است.

فرانسه روز شنبه و برای اولین بار از زمان آغاز شیوع کروناویروس ثبت بیش از 10 هزار مورد جدید ابتلا طی یک روز را گزارش کرد. مقامات اتریش نیز از ورود موج دوم این بیماری به کشور خبر داده و قوانین مربوط به استفاده از ماسک را تشدید کرده اند. در انگلیس نیز مقامات این کشور روز گذشته قوانین شدیدتری را اعمال کردند که بر اساس آن تجمع بیش از شش نفر ممنوع است.  

مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا در اظهاراتی گفته است که تمایل دارد تا حامل پیامی مثبت از پایان همه گیری این بیماری در آینده نزدیک باشد اما تاکید کرده که واکسن کرونا ممکن است راهکاری جادویی برای مقابله با این بیماری نباشد هر چند که بسیاری به کشف و اثربخشی آن امید دارند.

وی گفت: ما حتی نمی دانیم واکسن تولید شده را می‌توان برای تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار داد. اکنون به  نشانه هایی دست پیدا کردیم که ممکن است این واکسن برای گروهی مفید باشد و برای گروهی دیگر مفید نباشد.

به گزارش یورونیوز، مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا تاکید کرد: پایان همه گیری بیماری کووید-19 زمانی خواهد بود که جامعه فراگیرد که چگونه با این همه گیری زندگی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت کروناویروس اروپا کرونا در جهان کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان