Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «زاگرس»، «وبصادر» و «ثامید» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۶۰۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وملی»، «آریان» و «ثشاهد» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف توسعه و عمران امید (ثامید) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"محصولات شیمیایی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۴۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" با فشار فروش ۴۶۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین تعداد سهام عدالت تخصیص داده شده به هر نفر مشخص شد اقتصاد ایران بار دیگر بر سر یک دوراهی تاریخی توزیع رانت با کاهش نرخ بهره/ منتقدان نامه ۲۵اقتصاددان دلیل بیاورند ارزش سهام عدالت من (۲۳ شهریورماه) بررسی آخرین وضعیت سهام عدالت/ متولیان سهام عدالت، برنامه‌ریزی درستی برای آزادسازی آن ندارند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده بورس بازار سهام خرید سهام امیر مهدی زاده صف های خرید و فروش سهام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت