Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر جریان حکمت ملی عراق،در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت برگزار شد، سید عمار حکیم تأکید کرد که اتحادیه اروپا با وزنه سیاسی و اجتماعی خود و روابط تاریخی‌اش با کشورهای منطقه برای عراق اهمیت بسیاری دارد.

وی گفت که عراق در مسیر تثبیت و تقویت تجربه دموکراتیک خود می‌کوشد و می‌تواند چالش‌ها را به فرصت تبدیل کند و با روابط دوستانه‌اش با همه کشورها به تحقق منافع مشترک کمک و منافع ملی‌اش را تضمین و حاکمیت ارضی عراق را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم همچنین خواستار افزایش نقش اتحادیه اروپا در کاهش تنش‌های منطقه‌ای و واداشتن طرف‌ها به مذاکره و یافتن وجوه اشتراک و پررنگ کردن آن دربرابر موارد اختلافی شد و گفت که عراق با میراث تمدنی و جایگاه سیاسی و ژئوپلتیک خود آمادگی و توانایی بر عهده گرفتن نقشی مهم برای حل نزاع‌های منطقه را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عراق حکیم جریان حکمت ملی عراق سید عمار حکیم پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است