Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:25:57 GMT

پذیرش دوره‎ MBA و دورهDBA دانشکده فنی دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۵۰۶

پذیرش دوره‎ MBA و دورهDBA دانشکده فنی دانشگاه تهران

پذیرش دوره مدیریت کسب و کار MBA و دوره مدیریت حرفه‌ای کسب و کار DBA با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دانشکده فنی دانشگاه تهران، مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را برگزار خواهد کرد که علاقه مندان به توسعه مهارت‌های مدیریتی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره‌ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.

دوره MBA و دوره DBA آنلاین

برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در دوره‌های MBA و DBA به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هر کجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید کلاس فراهم می‌آورد.

در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

گرایشات تخصصی DBA

دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران در شش گرایش DBA عمومی، DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

همچنین دوره MBA با گرایش عمومی برگزار می‌شود. مشاهده سرفصل دوره DBA از این لینک و مشاهده سرفصل دوره MBA از این لینک.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره MBA و دوره DBA دانشکده فنی به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۱۱۱۹۸۲۴ یا ۸۸۰۱۲۶۲۹ (با پیش‌شماره ۰۲۱) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فراهم خواهد بود.

جهت اطلاع مخاطبین می‌توان به این نکته نیز اشاره نمود که مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه تهران، با درنظرگیری خلاء آموزشی موجود در فضای کسب و کار کشور و با هدف انتقال دانش ارزش آفرین ویژه فعالان حوزه کسب و کار و دانش‌پژوهان علاقه مند به یادگیری بنا شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشکده فنی دانشگاه تهران پذیرش دوره MBA پذیرش دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران کسب و کار DBA مدیریت MBA و دوره دوره MBA دوره DBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند