Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک از سیامند رحمان به عنوان نماد غرور و غیرت ایرانیان در دنیا یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم نامگذاری سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولین به نام سیامند رحمان اظهار داشت: امروز روز مهمی در تاریخ فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز از یک نماد ورزش در ایران تجلیل شد و این کار بزرگ صورت گرفت.

وی افزود: سیامند رحمان نماینده یک نسل و نماد غرور و غیرت ایرانیان بود.

 

صالحی‌امیری گفت: او ثابت کرد که یک جوان کرد و باغیرت می‌تواند در میادین بزرگ بدرخشد و کام مردم ایران را شیرین کند. وزنه‌برداری و کشتی همواره و همیشه ملت ایران را شاد کرده‌اند اما صحنه‌ای که سیامند خلق کرد متفاوت بود. او در اوج ناتوانی جسمی درخشید و روی سکوی قهرمانی رفت و نشان داد که یک جانباز و معلول می‌تواند دنیا را تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

 

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم تصویر دقیق‌تری از این فدراسیون و مسئولان و قهرمانانش ارائه کنند.

سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان سیامند رحمان صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی